artykuł nr 1

Protokół z naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik Zakładu użyteczności Publicznej

artykuł nr 2

OGŁOSZENIE O NABORZE NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNIKA ZAKŁADU UZYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W ŚWIECIU NAD OSĄ

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

KIEROWNIKA ZAKŁADU UZYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ

W ŚWIECIU NAD OSĄ

 

WÓJT GMINY ŚWIECIE NAD OSĄ

 

ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze kierownika komunalnego zakładu budżetowego- Zakład Użyteczności Publicznej w Świeciu nad Osą

 

I. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

obywatelstwo polskie,

wykształcenie wyższe techniczne, technologiczne, chemiczne, administracyjne, ekonomiczne

pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

nieposzlakowana opinia,

stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

staż pracy – minimum 3 letni staż pracy,

praktyczna umiejętność obsługi komputera,

prawo jazdy,

znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem,

 

II. WYMAGANIA DODATKOWE:

znajomość ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z działalnością przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjnego;

znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,

znajomość ustawy  z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej,

znajomość innych przepisów ustaw w zakresie wymaganym pracą jednostki, w tym prawa wodnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i kierowania zespołem

dyspozycyjność, także poza umownym wymiarem czasu pracy;

odpowiedzialność, sumienność, kreatywność, terminowość

 

III. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU

kierowanie i organizacja pracy jednostki oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,

dokonywanie czynności prawnych na mocy pełnomocnictw udzielonych przez Wójta Gminy;

realizacja zadań Kierownika wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym Statutu i Regulaminu Zakładu, uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta;

wykonywanie uprawnień pracodawcy wobec pracowników Zakładu,

zarządzanie i dbanie o powierzoną częścią majątku gminnego;

nadzór i kierowanie gospodarką finansową Zakładu;

składanie  w  imieniu Zakładu  oświadczeń  woli  w  zakresie  praw i zobowiązań finansowych;

organizacja pracy i nadzór merytoryczny nad pracownikami,

współdziałanie z inspekcjami, instytucjami w celu realizacji zadań;

opracowywanie projektu planu finansowego Zakładu oraz przygotowywanie informacji o przebiegu jego wykonania;

przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i głównym księgowym;

rozwijanie systemu zaopatrzenia mieszkańców w wodę i odprowadzania ścieków, w tym inicjowanie przedsięwzięć mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych na ten cel;

realizacja zadań związanych z zarządzaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym i zaopatrzeniem w ciepło

utrzymanie terenów zielonych na terenie gminy;

wydawanie zarządzeń wewnętrznych regulujących zasady funkcjonowania i Zakładu;

sprawowanie kontroli zarządczej w jednostce;

składanie Radzie Gminy oraz Wójtowi Gminy sprawozdań z działalności Zakładu

wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.

 

IV. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

  1. wymiar zatrudnienia: cały etat;
  2. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  3. 8  godzinna norma dobowa, przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa w pięciodniowym tygodniu pracy;
  4. lokalizacja  stanowiska  pracy:  pomieszczenia biurowe i teren obiektów Zakładu Użyteczności Publicznej w Świeciu nad Osą;
  5. praca wymaga przemieszczania się między obiektami  wchodzącymi  w skład  Zakładu , teren Gminy Świecie nad Osą;
  6. praca przy monitorze ekranowym;
  7. praca wymagająca realizacji poleceń wyjazdu służbowego;
  8. wynagrodzenie zgodne z przepisami dotyczącymi pracowników jednostek organizacyjnych gminy.

 

V. WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE

własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - według wzoru, który stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia;

 własnoręcznie podpisany życiorys (CV);

kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie i dodatkowe kwalifikacje,

kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

kserokopie świadectw pracy, oraz innych dokumentó potwierdzjących staż pracy

oświadczenie o niekaralności oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych  i korzystaniu przez kandydata z pełni praw publicznych;

oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 14 lutego 2024 r. :

 osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świecie nad Osą, Świecie nad Osą 1 - sekretariat, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Kierownika Zakładu Użyteczności Publicznej w Świeciu nad Osą”

przesłać na adres Urzędu Gminy Świecie nad Osą, Świecie nad Osą 1, 86-341 Świecie nad Osą z dopiskiem: “Konkurs na stanowisko Kierownika Zakładu Użyteczności Publicznej w Świeciu nad Osą” – liczy się data stempla pocztowego.

Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

VI. INNE INFORMACJE

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną telefonicznie poinformowane i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Świecie nad Osą: https://swiecienadosa.bip.gov.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Użyteczności Publicznej w miesiącu poprzedzającym w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł 6%.

 

  Wójt Gminy Świecie nad Osa

    /-/ Ireneusz Stefan Maj

 

 

Świecie nad Osą,  dnia 31.01.2024 r.

 

informacje określone w art. 13 ustawy o prac. samorząd.